POZNAJ I WYPRÓBUJ TRENDY NA WIOSNĘ 2014 Z SEPHORA!

 

POZNAJ I WYPRÓBUJ TRENDY NA WIOSNĘ 2014 Z SEPHORA!

POZNAJ I WYPRÓBUJ TRENDY NA WIOSNĘ 2014 Z SEPHORA!

Trend Express – bezpłatne makijaże w obowiązujących trendach sezonu w wybranych perfumeriach Sephora w całej Polsce
Trend Patrol – przetestuj najgorętsze trendy we własnym domu dzięki konkursowi Sephora
Konkurs dla miłośniczek mody na profilu Sephora na Facebooku

– Jeśli kochasz trendy, podążasz za nowinkami i uwielbiasz je testować na własnej skórze, koniecznie weź udział w akcjach przygotowanych przez Sephora z okazji wiosennej prezentacji trendów. To wyjątkowe okazje do zapoznania się najnowszymi propozycjami, ale także do wygrania atrakcyjnych, modowych nagród i nie tylko!

Poznaj trendy ekspresowo – odwiedź Sephora Trend Express!

Wszystkie wiosenne stylizacje w najgorętszych trendach będzie można poznać i wypróbować w wybranych perfumeriach Sephora na specjalnie przygotowanych stanowiskach Trend Express w dniach 10-16 marca. Wizażyści Sephora przedstawią gorące nowości i pokażą, jak wykonać make-up inspirowany stylizacjami wprost z wybiegu m.in. oranżowe usta, pastelowy nude look oraz kobaltowy makijaż oczu. Już dziś zapisz się na bezpłatny makijaż!
Szczegółowy harmonogram wykonywania bezpłatnych makijaży w wybranych perfumeriach Sephora w całej Polsce znajduje się na stronie: http://sephorapolska.pl/trend_express.html.
Zawalcz o wizytę zakręconej ekipy Sephora Trend Patrol – weź udział w konkursie Sephora i wygraj lekcję makijażu we własnym domu, dla siebie oraz trzech koleżanek!
Słuchaj porannej audycji radia Eska w dniach 8-16 marca, weź udział w konkursie i wygraj nagrody kosmetyczne oraz lekcję makijażu w najnowszych trendach dla siebie i 3 przyjaciółek. Lekcji udzieli ekipa Trend Patrol, czyli najlepsze makijażystki Sephora, blogerki blogmakijaz.pl.
Sephora Trend Patrol odwiedzi Trójmiasto, Katowice, Kraków, Poznań, Łódź, Warszawę i Wrocław. W każdym z tych miast specjaliści Sephora odwiedzą domy dwóch zwycięzców, gdzie zaprezentują najgorętsze trendy w makijażu i manicure.
Kochasz Trendy? Walcz o modowe nagrody!
Metamorfoza w wielkim stylu z suknią La Manii, Torba Chloé, 6 000 złotych na zakupy w Luisaviaroma.com, weekend we Florencji oraz karty na zakupy w Sephora – te niezwykłe nagrody mogą być Twoje! Wystarczy wziąć udział w konkursie Sephora organizowanym na Facebooku.

POZNAJ I WYPRÓBUJ TRENDY NA WIOSNĘ 2014 Z SEPHORA!

POZNAJ I WYPRÓBUJ TRENDY NA WIOSNĘ 2014 Z SEPHORA!

Sephora_Oranz Sephora_Blekity
Odkryj wiosenne trendy w Sephora!

Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów.
Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na całym świecie, w tym 92 perfumerie w Polsce.
Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest czterokrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a także certyfikatów Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: trzykrotnie „Laur Klienta” oraz piąty raz z rzędu „Gwiazda Jakości Obsługi”.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki jak Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d’Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także Céline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujące marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest także właścicielem sieci handlowych oferujących dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon Marché, la Samaritaine i Saks, których placówki zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do działu zegarków i biżuterii LVMH należą TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewellery, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wspólne przedsięwzięcie z największą na świecie firmą zajmującą się wydobyciem, obróbką i sprzedażą diamentów.