Plac Unii: wyjątkowa moda już od jesieni

Włoski szyk, hiszpański design, francuska biżuteria, wysokiej jakości odzież i unikalne dodatki – to wszystko znajdzie się w ofercie galerii handlowej w kompleksie Plac Unii, która otworzy się w Warszawie jesienią 2013 roku. Na klientów będą czekać między innymi unikalne kolekcje w butikach Samuel Fashion Concept i Liu Jo Jeans oraz luksusowe akcesoria światowych projektantów w Chiara Boutique.


Samuel Fashion Concept to firma, która od chwili powstania w 1996 roku konsekwentnie podąża na najnowszymi trendami, współpracując z najlepszymi włoskimi i hiszpańskimi producentami odzieży i akcesoriów. Jest to obecnie jedyny sklep w Polsce, który oferuje wysokiej jakości kolekcje takich marek jak:

  • Twin Set – marka, której nazwa pochodzi od klasycznego swetra wykonanego z dzianiny, jest dziełem Simony Barbieri. Kolekcje Twin Set skierowane są do atrakcyjnych i zmysłowych kobiet, które podążają za modą, ale zarazem cenią indywidualizm i chcą poprzez stroje pokazać swoją wyjątkową osobowość. Wyróżnikiem ubrań Twin Set są romantyczne aplikacje (cekiny, koronki, hafty) zestawione z odważnymi nadrukami, skórą i jeansem.
  • Pura Lopez – firma, powstała jeszcze w latach 50. jako małe rodzinne przedsiębiorstwo produkujące obuwie, dziś jest ikoną hiszpańskiego rynku mody. Każda Hiszpanka marzy o tym, by posiadać przynajmniej jedną parę butów Pura Lopez, które przyciągają wzrok subtelną elegancją, najwyższej jakości materiałem i nowoczesnym hiszpańskim designem.
  • Vic Matie – marka, która od swojego powstania jest wierna włoskiemu know-how, a swój sukces opiera na kreatywnej reinterpretacji klasyki.
    Tu każda para butów i każda torebka powstają tak, jakby miały być jedynymi egzemplarzami. Projektantom przyświeca idea, iż tylko piękne rzeczy przetrwają próbę czasu i nawet za kilka czy kilkanaście lat będą wciąż modne, a ich nadrzędnym celem jest podkreślenie osobowości noszącej je osoby.
  • Marcobologna – twórcami tej marki są dwaj młodzi włoscy projektanci, którzy pierwsze szlify w branży modowej zdobywali pracując dla takich domów mody, jak Dolce & Gabbana czy Versace. Ich osiągnięcia doceniła sama Anna Wintour, szefowa amerykańskiego wydania magazynu Vogue, zapraszając do zaprezentowania kolekcji w Mediolanie podczas Vogue Talents 2011. Kolekcje odzieży i biżuterii Marcobologna, obdarzone silną osobowością, sprzedawane są w prestiżowych butikach na całym świecie.
  • Za marką Judari stoją dwie rosyjskie projektantki, które od 2005 roku tworzą w Mediolanie wysokiej jakości obuwie, z powodzeniem wprowadzając na europejskie salony tradycyjne – choć w nowoczesnej odsłonie – rosyjskie walonki. Te wykonane z owczej wełny buty, niezastąpione podczas mrozów, są dziś wizytówką firmy. Wszystkie produkty Judari to udany eksperyment z rosyjską kulturą, niebanalnymi wzorami i włoską jakością.
  • KMO Jewel to francuska marka biżuterii założona w 2002 roku.
    Jej nazwa pochodzi od nazwy rzeki w Japonii, nad którą współwłaściciel firmy Francois Xavier oświadczył się swojej żonie Caroline. Proces produkcji biżuterii KMO Jewel utrzymywany jest w ścisłej tajemnicy, gdyż Francois i Caroline opracowali unikalną metodę łączenia metali, pozwalającą na uzyskiwanie całkiem nowych surowców. Na przykład silver resin („srebrna żywica”) cechuje się unikalnymi odcieniami srebra i niepowtarzalnym blaskiem, magnesium/aluminum alloy jest wyjątkowo lekki, wygodny w noszeniu i nie uczula, zaś diamelit, kryształ powstały z naturalnego pyłu diamentowego – jest odporny i pięknie się błyszczy.

Włoskim rodowodem może się również poszczycić luksusowa marka odzieżowa
Liu Jo, która otworzy w galerii handlowej w Placu Unii dwa butiki: Liu Jo Jeans oraz Liu Jo Accessories. Firma zaczynała w 1995 roku od jednego butiku w Forte dei Marmi, ekskluzywnym kurorcie na włoskim wybrzeżu. Dziś może się pochwalić sklepami na całym świecie, które słyną z unikalnego, eleganckiego wystroju. Od kilku sezonów bohaterką kampanii reklamowych marki Liu Jo
jest brytyjska topmodelka Kate Moss. Ubrania i akcesoria tej marki są kobiece, nowoczesne, niepowtarzalne.
Marc by Marc Jacobs, Kenzo, Michael Kors, See by Chloe, Costume National, Stuart Weitzman – to tylko niektóre z marek, które będą czekać w salonie Chiara Boutique na wszystkich wielbicieli najwyższej jakości obuwia, toreb i akcesoriów.  Mająca ponad 20-letnie doświadczenie na polskim rynku mody firma Chiara posiada butiki w najbardziej prestiżowych lokalizacjach w Warszawie.
Plac Unii to nowa galeria handlowa na mapie Warszawy, stanowiąca część kompleksu biurowo-handlowego o tej samej nazwie, powstającego na styku Śródmieścia i Mokotowa. W trzypoziomowej galerii, na powierzchni 15 500 mkw., znajdą się markowe sklepy, restauracje, kawiarnie oraz delikatesy Supersam, które dla wielu Warszawiaków są nierozerwalnie związane z Placem Unii Lubelskiej. Otwarcie planowane jest na jesień 2013 roku.

Foto. od placunii.pl

Więcej informacji: www.placunii.pl

Więcej informacji: www.placunii.pl