AVON wyróżniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2014

AVON wyróżniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2014

AVON wyróżniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2014

Polski Program Jakości obsługi po raz siódmy przedstawił swój coroczny raport. Uwzględniono w nim najbardziej wiarygodne i przyjazne firmy, które otrzymały tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2014. W gronie laureatów znalazła się marka AVON.

Jak co roku, o przyznaniu wyróżnienia decydowali konsumenci, którzy wyrażali swoje opinie za pośrednictwem specjalnej internetowej platformy oraz bezpłatnej aplikacji na smartfony. Przez cały rok konsumenci oceniali ponad 42 tysiące firm z 200 branż. Mogli oni zarówno krytykować, jak również wyrażać swoje potrzeby i oczekiwania wobec jakości świadczonych przez firmy usług. To właśnie sposób, w jaki dokonuje się wyboru laureatów sprawia, że Gwiazda Jakości Obsługi jest nagrodą unikalną i pozwala wyłonić najbardziej lojalne i wiarygodne firmy obecne na polskim rynku.

Markę AVON doceniono za jakość obsługi zarówno klientów, jak i konsultantek. Firma, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoim konsumentom, nieustannie doskonali i unowocześnia kanały dystrybucji, wprowadzając liczne udogodnienia. Do ostatnich należy stworzenie specjalnej platformy AVON Online dostępnej 24 h na dobę przez cały tydzień, która ułatwia składanie zamówienia i skraca czas dostawy kosmetyków. Konsumenci docenili także AVON za, nieprzerwane od 16 lat, zaangażowanie społeczne na rzecz kobiet przejawiające się w organizowaniu kampanii AVON kontra Rak Piersi oraz AVON kontra Przemoc.